Jak zrusit vypisy pri bootu?

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Srpen 21 10:21:31 CEST 2001

Dobrý den,

potřeboval bych aby během bootu stroje se nic nevypisovalo (maximálně na
chvililinku lilo, ale ani to tam být nemusí). Prostě aby se objevil až
login: nebo boot do Xů (to už se dá okecat nějakým tweakem).

Nějak jsem nepřišel jak na to (kromě vypnutí monitoru). Chtěl jsem to
přeplácnout obrázkem, ale nevede se mi.

V podstatě jde o to "utajit" že server jede na linuxu :-))
(US vedení společnosti jim zakázalo cokoliv jiného než Mß)

Zdraví

                   Jaroslav Lukesh, K-net
http://www.k-net.cz            computer hardware and software
Multimedia, Networking, Communications, Windows terminals, NC
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04