jakou TV kartu pod RedHat 7.*

TomCat tomcat na nh-trans.cz
Úterý Srpen 21 15:27:21 CEST 2001

> Tunery vyrabi(nebo vyrabel?), nejaky Rainbow Runner. Je na to udajne mit
> potreba MGA kartu ktera ma TV-out vystup(Takze treba MGAG4X0 DualHead) .
> Puvodne jsem si ji chtel koupit, ale prijde mi ze za ty prachy(a jeste abych
> si dokupoval TV-out modul prze mam Single-Head) a mono no nevim.

To je omyl. TV karty k videokartam Matrox vyrabi zase Matrox ;-)
RainbowRunner je obchodni znacka starsich tuneru/grab/MJPEG karet pouzitelnych
s kartami Millenium, pro karty rady G200/G400DH existuje RR G-series (ovsem
je pouzitelna POUZE s G200 a G400DualHead, ne s G400SingleHead!!!!!/G450...).
S ovladacema pro Linux je to ale nic moc...
Novejsi vec Matrox Marvel G450 eTV ma na jedine AGP karte cip G450, TV tuner a
grab/play cip (umi AVI-MJPEG, MPEG2 v realtime). Ovladace pro Linux jsem ale jeste
nenasel, vzhledem k tomu, ze existuje doc k pouzitym cipum, je to ale (snad) jenom
otazka casu. Hardware je to sqjely a cena se da prezit. Mnohem vykonnejsi nez ATI
(i kdyz i to je relativni).

See http://www.matrox.cz , http://www.matroxusers.com

TomCat