Jak zrusit vypisy pri bootu?

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Srpen 21 16:28:37 CEST 2001

Jaroslav Lukesh schrieb in Nachricht <200108211307.PAA10928 na smtp-2.worldonline.cz>...

>Nějak jsem nepřišel jak na to (kromě vypnutí monitoru). Chtěl jsem to
>přeplácnout obrázkem, ale nevede se mi.

Asi by nemal byt problem prepisat printk() na verziu, ktora nic nerobi.
Asi by tiez slo presmerovat konzolu na seriovy port (kdesi
v konfigu jadra je taka volba, ale sam som to nikdy neskusal
a netusim, ake to ma dalsie nasledky).

>V podstatě jde o to "utajit" že server jede na linuxu :-))
>(US vedení společnosti jim zakázalo cokoliv jiného než Mß)

Toto sa ale moze obratit proti nim - niekde bude problem, potom
pride nejaky velky guru, zisti ze je tam nacierno Linux a vinnik bude
hned "jasny". Microsoftak bude na koni, zamestnanci v prdeli a Linux
bude mat dalsi nezasluzeny cierny bod.

Zdravi
--
                                                 Stano