RedHat a instalace balicku

Úterý Srpen 21 16:57:22 CEST 2001

On Tue, 21 Aug 2001, Pavel Janík wrote:

> Tato věta je pustá lež. Kompletně ke všem administračním rozhraním
> používaným v SuSE Linuxu jsou k dispozici zdrojové texty.

Oh well. Omlouvam se. Skoda ze jsi totez neucinil v pripade tveho
vyborneho minuleho prispevku o ext3. Tam jsi komentare ke svym omylum
smazal (asi aby nebyly videt) a ani ses neobtezoval na ne reagovat.

Pokud chces, abych se omlouval, tak to nejprv ucin sam, bude to lip
vypadat, protoze takhle nevypadam jako dostatecny blbec, ale jen jako
nekdo, kdo se spletl (asi na tom budes hur nez ja).

BTW (to Stano): o tom, ze nejde namountovat vfat jsem take cetl,
    ale neprijde mi to jako kriticka chyba, ktera by mela ohrozit
    data (o coz Pavlovi v jeho prispevku slo). To, ze to SuSE
    riskla a ze RH dela ted neco podobneho (s jinymi vstupnimi
    podminkami), jsem tam psal.

BTW2 (to Pavel): RH Linux je certifikovan pro Oracle:
    http://www.in.redhat.com/products/linux/enterprise_oracle.php3

BTW3 (to Pavel): kdyz uz jsem tak liny - k instalacnimu programu jsem
    zdrojaky nenasel. Bud se neyznam ve zkratkach, nebo jsem neco
    prehledl (preklady jsem nasel)...???

BTW4: no, zarudle oci nema, dival jsem se do zrcadla. Na SuSE jsem
    nenadaval ani je nepomlouval ani neshazoval (coz z Tve strany
    tak jasne nebylo).

--
                        Milan Kerslager