postgreSQL - zalohovani

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Úterý Srpen 21 18:36:34 CEST 2001

Cau,
co zkusit pustit pg_dumpall a pak to pustit do gzipu (tak to delam ja, bezi
mi to jiz 3 mesice v kuse kazde rano
a nemam problem.
Cau
    Milan Roubal
    roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz

----- Original Message -----
From: "Ales Krajnik" <mr.titan na seznam.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Tuesday, August 21, 2001 6:15 PM
Subject: postgreSQL - zalohovani

Ahoj,

Mam na svem pocitaci nainstalovan postgreSQL, melo by se jednat o nejnovejsi
verzi. V cronu jsem si nastavil na spousteni skript na 1 hodinu rano kazdy
den,
ktery mi vsechny databaze (ty jsem ziskal nejakym dotazem 'select * from
pg_database' nebo tak nejak) dumpne (pg_dump) a posle do GZIPu.

Jenze bohuzel mame jednu databazi, ktera ma zabalena (kdyz to projde :)) asi
40MB. Pokud skript pustim pres cron, pravidelne (tj. asi tak jednou za 2-3
dny)
mi totalne zatuhne pocitac. Totalne znamena, ze vubec nereaguje na
klavesnici a
nelze se nan ani pripojit vzdalene. Pomuze uz jen tvrdy reset. Diky bohu, ze
alespon reiserfs dela to, co ma ... :).

Tech databazi na zalohovani je vic, pocitac tuhne vzdy pri teto velke
databazi.
Soucasne se zalohovanim by nemelo bezet nic jineho, nikdo by nemel byt
ani vzdalene pripojen ani u pocitace.

Problem je podle me v tom, ze postgresql proste nezvladne dumpnout takhle
velkou
databazi. Skript jsem stahnul z internetu, ten clovek u toho psal, ze s nim
ma
nejaky problemy (jenze takovy negativni veci ja nectu, kdyz nemusim :)).

Nevite nekdo, cim by to mohlo byt? Neco mi rika, ze tahle otazka se Vam bude
moc
libit :).

Ales