RedHat a instalace balicku

Úterý Srpen 21 20:22:23 CEST 2001

On Tue, 21 Aug 2001, Roman DAVID wrote:

> Jen bych doplnil (pro ty, kteri na to neklikli),
> ze se jedna pouze o
> RH Linux Enterprise Edition for Oracle 8i a stoji $2500.
>
> Vetsina si tu pod RH Linux predstavuje RH Linux 7.x (CZ | nonCZ).
> Tak jen aby nedoslo k informacnimu sumu a nekteri pak
> nejasali, ze maji OS certifikovany od Oracle :-)

No, myslet si, ze certifikace cehokoliv je zadarmo, je docela vesele.
Zejmena v pripade Oracle. Ne nadarmo patri Larry Ellison mezi nejbohatsi
lidi na svete... ;-)

Nicmene pokud jsou tyto systemy certifikovane, da se predpokladat, ze pri
nejake mire snazivosti to bude fungovat i na 'normalnich', protoze vetsina
SW je GPL a tak i pripadne patche se musi nekde dat najit.

Krome toho mam takovy pocit, ze Oracle ma docela slusny system podpory,
takze se to da doklikat (a i tady v konferenci se to uz nekolikrat
resilo).

--
                        Milan Kerslager