Linux + Digitalni Foto

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Úterý Srpen 21 20:25:33 CEST 2001

On Tue, 21 Aug 2001 17:22:41 +0000 (UTC), Melkor wrote:

: Uvazuji o nejekme tom "Digitalnim zazraku" a zajima
: me moznost spoluprace takoveto hracky s Linuxem.

Hracky alebo zazraku? :-)

Pokial ide o hracku, nedavno som kupil HP Photosmart 315 -
plna automatika, clovek s tym zial nemoze rucne robit vobec
nic, ale 2,1 megapixelu, blesk, USB pripojenie a compact
flash karty (pribalena zial iba 8 MB). Cena 3500 silingov.
Ziadna velka slava, ale na moje ucely (obcas nieco cvaknut
treba a davat vyvolavat film sa mi nechce) to staci.

Nepredpokladal som, ze si s tym Linux bude rozumiet, zvlast
po tej halde softu, co si to instaluje do Windoze. Ale cuduj
sa svete, modprobe usb-storage, mount /dev/sda1 /mnt/niekam
a obrazky su na svete - s fotakom som ziskal aj USB compact
flash reader :-)

: Zkusenosti pozitivni i negativni posilejte mimo
: konferu, (at to nezahltime).

Aale, to sa tu este znesie.

Zdravi
--