rozdilne chovani sendmailu 8.11 a 8.9(was: masquerade)

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Úterý Srpen 21 20:41:14 CEST 2001

MASQUERADE_AS(`it.tesmedia.cz')dnl
dnl FEATURE(`allmasquerade')dnl
FEATURE(`masquerade_envelope')dnl
FEATURE(`masquerade_entire_domain')dnl
MASQUERADE_DOMAIN(`.cz')
dnl FEATURE(`allmasquerade')
dnl (to tam byt nesmi, proto je to zaremovane!!!!!)

to prepise vsem, kteri maji na klientovi nakonfigurovano
user na jinadomena.cz
na
user na it.tesmedia.cz

ale kdyz si daji user na jinadomena.com tak to nezachyti.
zkousel jsem dat vsechna pismena v abecede, to nesezral, ani "."

Pozn.
-Navod jsem si precetl cely, ale to co hledam tam explicitne neni.
-Genericstable znam, nepotrebuji, nemam dvojice domen ci adres.
Ja mam nekonecno ku 1 domene.

V 8.9.3 kdyz se nevyjmenovaly domeny v MASQUERADE_DOMAIN, tak
to delalo se vsemi (jeden server mi to dodnes dela).

NA 8.11 MI TO ALE SE VSEMI DOMENAMI NECHODI.
Pokud vynecham MASQUERADE_DOMAIN(`.cz'), tak to nemaskaraduje vubec
( na rozdil od 8.9.3).
Nebo mi tam chybi jeste neco ?

Martin Reiser