spolecny poslech

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Úterý Srpen 21 21:58:52 CEST 2001

Jaroslav Lukesh wrote:

> Kdybyste mel v pocitaci vic nez jednu zvukuvku a nahraval nebo prehraval na
> obou soucasne, zjistilbyste, ze kvuli nepresnosti oscilatoru na zvukovce
> mate o zlomecek vteriny nahravku z jedne zvukovky kratsi. Jedina cesta je
> synchronizovat oscilator obou zvukovek, tedy z jedne vypajet krystal a
> privest tam bufferovany signal z oscilatoru druhe. Pak to budete mit
> presne.

Ja tu jen tvrdim to, ze normalni zvukovka (tedy ne to, co ma na sobe
cinch
stoji 300Kc a tvrdi to o sobe, ze to je zvukovka)
se nerozbehne od prepokladane casu v radech 10ms ani po hodinach hrani.
Nikdy jsem netvrdil, ze tu neco budu zesychronizovavat na byte presne.
Jen tvrdim, ze jsou zvukovky, ktere hraji zvuk budto pomaleji nebo
rychleji
a je to pozorovatelne uz po nekolika vterinach a s takovymi oknem ven.

kabi