Jak zrusit vypisy pri bootu?

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Srpen 21 21:09:04 CEST 2001

| Odesílatel: Martin Mačok <martin.macok na underground.cz>
|
| Zkusil bych http://lpp.freelords.org/ (linux progress patch):

To je dobrý... Tak ten server si zkopíruju na disk... (ps. kdybyste někdo
našel v logu serveru tohle Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.09; Windows
91....), tak to jsem já ;-), tedy žádný útočník, jen si mirroruji server,
mám tak na disku asi 10GB "internetu" a děkuji že mne takto strpíte)

Takže tohle je ona cesta... Díky.
(sic kompilace jádra :()

| Jsou tam nato ruzny temata, a urcite by se to dalo upravit tak, aby to
| vypadalo skoro stejne jako bootujici Windows. Kdyz date jeste xdm nebo

Jo, to bude bžunda :)

| Odesílatel: Ing. Pavel PaJaSoft Janousek <janousek na fonet.cz>
| 	Co se tyce LILO - vyeditovat dotycny string a nahradit ho mezerami neni
| takovy problem, ne?

Taky se dá zakázat čekání a to se pak skoro nevypisuje, až natahování
jádra.

| 	Co se tyce hlasek, co pouzit podobny postup jakym se instaluje napr.
| Red Hat Linux? - tedy presmerovat vystup na dalsi virtualni terminal
| (nejlepe treba na 'F9' a ten pozdeji nemit pristupny pres Alt-F9;-))))

Jenže to přesměrování se děje docela pozdě :(

                   Jaroslav Lukesh, K-net
http://www.k-net.cz            computer hardware and software
Multimedia, Networking, Communications, Windows terminals, NC
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04