Samba a DOS na TCP-IP - SOLVED

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Středa Srpen 22 01:59:38 CEST 2001

>To nejsou nesmysly. NC je puvodne psany v C (?) a to nijak optimalne.
Vsevolod
> [...]
(rezervovany
>pro staticke promenne), knihovny pro praci s konzoli jsou taky pekelne
velke atd.
>I ja jsem par programu "napsal" tak, ze jsem si vzal "predlohu",
vybrakoval z ni
>pouzitelne casti, zoptimalizoval a "jeste mi zbylo". Ja vim, ze dneska
se programovani
>v asm moc nenosi (neni to RAD :-), ale sam jsem se presvedcil, ze kdyz
napisu driver
>konzoly v C, je 4x vetsi nez totez v optimalizovanem asm. Tak v cem je

Opravdu placate nesmysly. Kdyz si tak vzpomenu na dobu vznikani Volkova
(sireneho jeste pres BBS), Volkov tvrdil, ze pouzil jako vzor GUI a
ovladani,
program psal z nuly a ja tomu verim, protoze z vlastni zkusenosti vim,
ze zrovna v tomto pripade by ten disassembling s optimalizaci trval dele

nez to napsat znova. Vim o cem mluvim, v r.1988 jsem napsal filemanger
pro praci s disketami ze saloveho pocitace na PC v PAS/ASM uplne z nuly,
GUI a ovladani mel totozne jako XtreeGold. GUI Nortona by bylo
jednodussi,
ale me se libily funkce jako branch/showall (vice adresaru), ty NC
nemel.
V te dobe jsem se take casto hrabal v disassemblu (vcetne BIOSu)
a programy z vyssich jazyku to nebylo nic chutneho ...
Omezeni Volkova znam (mimochodem NC3 ma prakticky stejne), ale v pripade

problemu s HD, kdyz potrebuju dostat na bootovaci disketu
DOS7(podpora fat32)s podporou drvspace, diskedit a par dalsich veci nema
NC3 sanci
(Volkova 64kB je 64kB! - pravda je, ze vynechal 'laplink').
Jinak bych doporucoval FAR, pod Win9x v dosboxu umi i dlouhe nazvy.

--
radek.karaffa na ct.cz