RedHat a instalace balicku

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Srpen 22 08:52:48 CEST 2001

Dobry den,

On Tue, Aug 21, 2001 at 09:29:01PM +0200, Pavel Kankovsky wrote:

> To je toho. Kdo ma dost penez na porizeni a provoz Oraklu, toho nakup
> neceho takoveho urcite nezruinuje. :)

;-) Nehlede na to, ze tohle je jednorazova investice, kdezto
Oraclu budete tech $2500 (minimalne) cpat do chrtanu kazdy rok
(nekde jsem zahlidl pojem "ochrana investic": to znamena, ze
pokud mam nejake investice, tak vim, kam je umistit, ze, tedy
jinymi slovy: firma Oracle si chrani nase investice ;-)))

> --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]

Zdravi
Honza Marek
--