Volkov

Středa Srpen 22 08:59:00 CEST 2001

> Melo to 16bitove instrukce a mel jsem k dispozici
> 64! words (128bytes) na instrukce a data.

	'-) a to je malo?;-))))

> Po kazdem znovupodivani se to dalo zkratit
> o jednu instrukci a nakonec se veslo.

	Murphyho zakony nepochybne znate...

> (je to 10 let stare - a vubec jsem se v tom nevyznal!).
> jo,jo ... kde jsou ty casy, dnes je ve vsem objektovy hnuj ;-)
> pevne doufam, ze neni take v kernelu ...

	'-) kernel Linuxu nastesti (zatim) objektovy neni, ale jine ano
(BeOS?), ovsem to ze se nevyznate ve svem source je chyba ciste vaseho
komentovani - garantuji Vam, ze osobne jsem schopen i dneska se vyznat v
slusne komentovanych ASM Z80 starych skoro 10 let (a nektere finty,
ktere jsem pouzival tam, pouzim v obmenach dodnes i treba v C/Java),
ostatne i v dnesnich RAD nstarojich ci vyssich programovacich jazycich
(vcetne JAVA) jste schopen napsat kod, ktery ani za pul roku
nelousknete... Ten ASM neni o nizke urovni a pokud mate slusnou knihovnu
vsech moznych i nemoznych potrebnych funkci, pak vyvoj v ASM neni ani
zdaleka tak slozity a neefektivni jak si spousta programatoru mysli... -
musim vsak priznat, ze optimalizovat veci rucne (pro efektivni
pipelining) je prace pro vraha a ani ja jsem jiz dlouhooooo nic v ASM
nepsal a ani nemohu, protoze se neorientuji pouze na jednu radu
procesoru (BTW CISC SOJ je o nicem, pravy pozitek je SOJ na RISC
procesorech...;-)))

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno