database @ linux.cz (fwd)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Srpen 22 10:33:01 CEST 2001

Petr Vanek wrote:
: mel bych zajem doplnit informace do stranky o diskusnich listech
: www.linux.cz/lists/ . jedna se mi o diskusni list database, bezici na
: serveru linux.cz

	No, ona by asi cela ta stranka /lists/ chtela nejak prepracovat
do graficky lepsi podoby. Momentalne jsou na linux.cz aktivni tyto konference

czlug-announce
czlug-members	(obe neverejne, pro cleny CZLUGu)
czman		(sublisty czman-ascii, czman-digest)
databases
editors		(sublisty editors-ascii, editors-digest)
linux		(sublisty linux-ascii, linux-digest)
penguin-audio	(zrejme uz neaktivni)
press
redhat-cz
sendmail	(sublisty sendmail-ascii, sendmail-digest)
test		(testovaci konference)
vybor		(neverejne; clenove vyboru CZLUGu)

: pokud mi prosim zaslete informace o tom, jak tento list funguje, kde lezi
: archiv a jak se prihlasi/odhlasit, popripade dalsi skutecnosti , rad
: vytvorim odstavec stejny jako je napr. o linux na linux.cz, na zaklade techto
: informaci
:
	Funguje stejne jako linux (vsechny funguji stejne):

subscribe: poslat prazdny mail na

<listname>-subscribe na linux.cz

unsubscribe: poslat prazdny mail na
<listname>-unsubscribe na linux.cz

Odhlaseni/prihlaseni konkretni adresy funguje i pres

Archiv je na http://www.linux.cz/lists/archive/<listname>/

Nefunguje vyhledavani, ale pracuje se na tom.

Dalsi ovladani je stejne jako u linux na linux.cz

: pokud se vas nejakym zpusobem dotklo, ze jsem verejne upozornoval na
: nejake nedostatky na vasem serveru, pak se vam omlouvam a bylo to
: zpusobeno tim, ze si to myslim.

	Ne, ja jsem mel v planu prepracovat /lists/ uz davno, ale nedostal
jsem se k tomu. dekuji za nabidku. Moje predstava byla, ze by to bylo
graficky aspon priblizne ve stejnem stylu jako ostatni stranky
(treba /distribuce.html).

	Diky za nabidku.

-Y.

--