postgreSQL - zalohovani

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Srpen 22 11:29:32 CEST 2001

On Tue, Aug 21, 2001 at 06:15:51PM +0200, Ales Krajnik wrote:

> Jenze bohuzel mame jednu databazi, ktera ma zabalena (kdyz to projde :)) asi
> 40MB. Pokud skript pustim pres cron, pravidelne (tj. asi tak jednou za 2-3 dny)
> mi totalne zatuhne pocitac. Totalne znamena, ze vubec nereaguje na klavesnici a
> nelze se nan ani pripojit vzdalene. Pomuze uz jen tvrdy reset. Diky bohu, ze
> alespon reiserfs dela to, co ma ... :).

 Ted jsem si cvicne udelal dump DB s cca 70Mb a to bez problemu (na stroji
s 64 Mb RAM), vcetne toho gzipu.

 Zda se mi podezrely OS, ktery je mozne zcela umrtvit nejakym programem
(pokud zrovna nenulujete /dev/mem apod.:-). A si bych i hledal timto smerem.
Neni neco v nejakem logu?

 BTW, nektere starsi verze ReiserFS maji problem PostgreSQL.

> Problem je podle me v tom, ze postgresql proste nezvladne dumpnout takhle velkou

 Tomu sam neverite :-) Coz je to 40Mb...

		Karel

PS. je to PG 7.1?

--