FW: Jak zrusit vypisy pri bootu?

HORA Vladimír Ing. noe.brno na telecom.cz
Středa Srpen 22 12:17:22 CEST 2001

Tak s timhle mam osobni zkusenost. Preinstaloval jsem jednomu pravnikovi
jeho nelegalni (!) server WNT na linux+sambu. Pul roku si nikdo niceho
nevsiml a kdyz jsem pak odjel na dovcu a na siti se neco zasukovalo, pozval
si "odbornika" z pocitacove firmy o patro niz. Ten mu samozrejme rekl, ze
se nedivi, ze to nefunguje a ze Linux je nespolejlivy OS, ktery ma spoustu
bugu a bezpecnostnich der. Nasledoval rozhorceny telefonat pada doktora a
zruseni smlouvy o externi spolupraci. Pokud vim, ma dnes WNT a pochybuji,
ze ho kupoval (pod svicnem je prece nejvetsi tma).

			Zdravim a preji hodne stesti			L.

"cut"
"cut"