serial port 230400 bps

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Středa Srpen 22 12:26:14 CEST 2001

Jsou dva typy. HW a SW. U HW typu (např. serivé ISA karty od ZyXEL)
se přepínačem na desce nastavuje rychlost hodin a tím i rycholst
seriového portu. Linux si myslí, že rychlost je třeba 115200,
ale skutečná je podle přepínače.
  U SW typu (např. deska, která se mi hlásí v /proc/pci jako
Serial controller: Timedia Technology Unknown device)
se pomocí setserial nastavuje baud_base, například
setserial /dev/ttyS7 uart 16550A port 0x6308 irq 12 baud_base 921600
a pak Linux eviduje skutečnou rychlost.

Pavel Just