IBM Netfinity a integrovana sitovka AMD 79c970

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Středa Srpen 22 12:30:12 CEST 2001

Podařilo se mi ji rozjet s pcnet32. Verze jádra je 2.4.4. Procesory jsou
Intel 933.

Pavel Just

P.S. Karta se mi /proc/pci hlásí:
  Bus  0, device   2, function  0:
    Ethernet controller: Advanced Micro Devices [AMD] 79c970 [PCnet LANCE](rev 68).
      IRQ 27.
      Master Capable.  Latency=48.  Min Gnt=24.Max Lat=24.
      I/O at 0x2000 [0x201f].
      Non-prefetchable 32 bit memory at 0xfeb7fc00 [0xfeb7fc1f].