finger

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Srpen 22 11:52:43 CEST 2001

gloriana na email.cz wrote:
 : Ahoj,

 :  nevite jak moc nebezpecne je pouzivat na serveru sluzbu finger?

Co to znamena "nebezpecne" ?
Pokial fingerd bezi ako ne-root s obmedzenymi resourcami, nevidim
sposob preco by to malo byt nebezpecne

 :  Existuje nejaka obdoba tohoto prikazu, kdy by komunikace probihala sifrovane?

ssh server finger ? :-)

podstata fingeru spociva v publikovani informacii verejnosti,
nevidim velky vyznam v kryptovani...
sniffer moze predsa server fingernut a ma tu istu informaciu

mozno by sa dal pouzit stunnel, ale potom by bolo treba napisat
clienta s podporou ssl, a zatial asi nikto nevidel v tom vyznam

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |