jakou TV kartu pod RedHat 7.*

Vladimír Volčko volcko na spoje.sous.cz
Středa Srpen 22 13:03:08 CEST 2001

> (pro BFU ?)  A kde se ty drivery sezenou - jsou uz v distribuci nebo se
> nekde musi sehnat ?   Ja jsem zatim na AIW128 provozoval GATOS, ale byly
> tam problemy , ze se obcas kus okna utrhlo a psalo jinam - i kdyz alokaci
> pameti X-serveru jsem zkousel menit.
Ja jsem tyto problemy nepozoroval ... alespon zatim ;-). Jediny nedostatek
je ze tyto drivery zatim neumi capture (pry se na tom  pracuje).

> Muzete popsat postup ?
drivery stahnout z http://www.linuxvideo.org/gatos/ odkaz Latest binaries of
ati.2 driver for XFree 4.1.0
nutno upgradovat XFree na 4.1.0 + glibc-2.2.3 a pak jen staci prekopirovat
obsah tarbalu do /usr/X11R6.
Podotykam ze to je doporucovany postup pro AIW Radeon (drivery pro XFree
4.0.3 sem to nerozchodil) s AIW 128 zkusenosti nemam.

> na mem RH7.1cz neni /usr/X11 ale jen /usr/X11R6 - je to preklep ?
Ano :-)