linux+c+pthread

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Středa Srpen 22 13:50:04 CEST 2001

obr na nri.cz wrote:

> free tam ma, tak jsem tipoval na neco jineho.

Musis je delat detached, jinak se po skonceni neuvolni pamet. Je to kvuli
navratovym hodnotam, kdyz neni DETACHED predpoklada se, ze te zajimaji
navratove hodnoty a musis udelat JOIN na thread descriptor.

Staci si precist manove stranky, ja jsem s tim vystacil. Mel jsem jich vsak
zasobu i z HPUX a ze Solarisu.

Libor