Spojeni dvou pocitacu

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Srpen 22 15:55:48 CEST 2001

Dobry den,

moc som z tej odpovede nepochopil, tekze poloúpatisticky:

1. Spravny je postreh, ze na nastavenie sa pouzivaju skripty
    v /etc/sysconfig/ ...
2. obsah mojho /etc/sysconfig/network je:
  NETWORKING=yes
  HOSTNAME=ns.grafon.sk
  GATEWAY=213.215.80.1
3. Dalsie konkretne parametre pre karty potom
   v /etc/sysconfig/network-scripts ifcfg-ethX
  napr.:
   DEVICE=eth0
   BOOTPROTO=static
   BROADCAST=10.1.3.255
   IPADDR=10.1.3.1
   NETMASK=255.255.255.0
   NETWORK=10.1.3.0
   ONBOOT=yes

4. nastavit pre vsetky karty a reboot...
5. dalej budu zaujimave routrovacie tabulky, ktore v zaklade nastavi jadro.

> OK tak jsem to udelal. Jenze z vedlejsiho pocitace sel ping na router.
> Ale z routeru se mi nejak straceji pakety a dost tvrde. kdyz
> treba skusim z toho routru na pocitac traceroute tak mi to napise
> neco ve smyslu "multiple interface using eth0" Navic je to nejaky
> divny kdyz nastavuji sitovkam ip adresy pres ifconfig tak se mi to
> pak strati. Skratka se to neulozi a po pristim restartu je to pric.
> Jedina moznost je to davat do ifcfg-ethx

no a vzhladom na odpoved tohoto typu poslat _konkretne_ nastavene
IP adresy a _uplne_ vypisy co sa od toho chcelo.
Ako sa mozu tvrdo stracat pakety???
Ono pri polozeni otazky sa treba zamysliet nad informaciou ktoru
poskytnem tomu od koho ocakavam odpoved.
Alebo zsitite preco mi nechodi auto? Ved ho startujem, tlacim a ono nejde...
Ved nevrci!

Vela stastia. A fakt plati RTFM. Ono NET-2howto a Ethernet-howto
su dost poucne ;-)

Vlado