Cisco CSS 11150

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Srpen 22 16:00:32 CEST 2001

On Wed, 22 Aug 2001, Filip Sedlar wrote:

> Mate nekdo nejake zkusenosti s timto bajecnym switchem, ktery umi
> loadbalancing?
> Dostala se mi do rukou informace, ze ma problemy se stabilitou...vite o tom
> nekdo neco?

Nespletl jste si nahodou diskuzni list?

Nebo taky zijete v domeni, ze kdyz je tento list pomerne velky a jsou tady
technicky zdatni lide, ze "preci jeden dotaz nikoho nezabije", tak to sem
poslete zcela evidentne Off Topic?

Jenom pro Vasi informaci, i ve Sporitelne maji prepazky VYCLENENE na
reseni specifickych problemu, stejne jako je tato diskuzni skupina
vyclenena na reseni UPLNE JINYCH PROBLEMU!!!

Stejne jako ve Sporitelne neprijdu do dveri a nezacnu kricet po vsech
lidech, ze chci zalozit ucet, ale nejdrive se podivam, zda neni nektere
okenko k tomu vyhrazeno. Tak si prosim naleznete diskuzni skupinu, ktera
se tyka vaseho problemu a svuj dotaz poslete tam!

R.V.