mysql a jdbc

Oto Buchta tapik na neo.cz
Středa Srpen 22 17:41:00 CEST 2001

Dne út 31. červenec 2001 16:51 Jiri Sliva napsal(a):
> Preji pekny den.
>
> Uz se nejakou doby marne snazim rozjet pristup k MySQL pres JDBC.
>
> system:      RedHat 7.1 (vyzkouseno i s Mandrake 8.0)
> jdbc driver: mm.mysql-2.0.4
> MySQL:       3.23.40
>
> pokousim se pristupovat k *verejne* databazi (tj. db na kterou se muze
> pripojit
> lib. uzivatel, mysql radkovy klient i php-mysql nemaji s pripojenim
> problem)

No ja si myslim, ze problem bude v tom, ze MySQL mate nakonfigurovano
pro IPC spojeni, nikoli pro klasickou portovou komunikaci.
Nevim presne, kde se to da nastavit, ale rekl bych, ze se to musi zapnout pri
kompilaci.

Mne to chodi bez jakychkoli problemu. Jinak byt vami podivam se po nejakem
DBpoolu (mam vyborne zkusenosti s tim od javaexchange.com, akorat jsem ho
musel dvakrat zasadne menit kvuli logovani a I/O :-). Ten se minimalne sam
postara o konexi a skladani URL.
--
Oto 'tapik' Buchta