Slovencina

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Srpen 22 19:54:48 CEST 2001

On Wed, Aug 22, 2001 at 07:49:57PM +0200, Lubos Moscovic wrote:

> Zdravim,
> mam taky mensi problem s lokalizaciou mojho debian 2.2, na nete som nasiel
> niekolko FAQ alebo HOW-TO, no nazvy te si to ako chcete, problem je v tom,
> ze aj ked som zmenil font aj klavesnicu pri pokusu napisat akykolvek znak s
> makcenom tak som sa dostal iba k pipnutiu a hlaske typu (arg: nejake cislo).

Máte správně nastavené localy?

> Lubos Moscovic (Herrman)

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius
to understand the simplicity."       -- Dennis Ritchie