HP DeskJet 930C

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Středa Srpen 22 20:28:24 CEST 2001

Jaroslav Reznik wrote:

>   Zakaznik se chysta koupit danou tiskarnu na Samba server a tudiz by me zajimala podpora v Linuxu. Je mozna pouzivat tiskarnu s norm. drivery ( pokud existuji ) nebo pouzit orig. hp linux drivery ( http://hpinkjet.sourceforge.net/ )? Jake s nimi mate zkusenosti?
> Jde hlavne o barevny tisk, ostatni ( photo atd ) neni potreba.

Ja mam sice jinou HP DeskJet, ale ty vyse uvedene drivery tisknou dobre, ale
zere to dost inkoustu. Zkuste se podivat i na:

http://www.turboprint.de

Je to sice komercni, ale orizla verze je free. Myslim, ze je to dobre.

                 Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky