nevím si rady

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Srpen 22 21:50:12 CEST 2001

On Wed, 22 Aug 2001 zdenisko na email.cz wrote:

> Mám částečně zformátovaný hardisk a na něm Linux 7.0, který začne bootovat, ale pak se sekne, zkousel sem to nainstalovat pr
> [...]

Grrrrrrr co je zase tohle ?

Nechci být neuctivý, ale pokud je text zakódován tak v hlavičce mailu
napište jak a né 8bit ,ale QUOTED-PRINTABLE a pod, ještě že jsem si to
přepsal a tím pádem rozluštil, dále také je dobré mačkat enter aby řádky
byly v rozumné délce.

Jinak linux jde spustit přímo z CD v biosu si jako první nastav CD-ROM.
A normálně spusti instalaci a při rozdělení disku použij fdisk a smaž
všechny oddíly na disku zapiš to na disk, ukonči fdisk a zmáčkni normálně
reset, vytáhni CD.
Normální fdisk z win neumí smazat linuxové oddíly.
Potom si normálně nainstaluj win a nech si tam místo na disku pro linux.
Spusť instalaci linuxu.
Pokud neběží v grafickém módu tak asi nepozná grafickou kartu.
Pokud to vypíše chybu tak ji opiš a pošli nám ji mi ti poradíme, ale musíš
přesně popsat co si dělal a co to vypsalo.

Jinak vytvoření instalační diskety pomocí programu rawrite je normálně
popsáno jak v příručce tak i přímo na CD nevím co je na tom k nepochopení?

rawrite -f image_startovací_diskety_linuxu -d flopy_mechanika

ravrite -f x:\images\boot.img -d a:

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne