Re: Routing problem - vyreseno

Marek Butas MarekButas na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 23 08:51:18 CEST 2001

Dne 22. srpen 2001, Jan Marek, <jmarek na jcu.cz> napsal:

> Dobry den,

> diky za info. Mohl bych pozadat, zda byste mi (pripadne do
> konference, aby bylo videt, ze uz to mate OK), neposlal vysledne
> nastaveni? Ja se zatim iptables taky ucim (ale mam trosku naskok
> z ipchains ;-)))

Puvodni nastaveni bylo

iptables -t nat -P POSTROUTING DROP
iptables -t nat -A POSTROUTING -o eth0 -j MASQUERADE

Takze pri forwardovani, se navazalo spojeni, ale v okamziku, kdy mel
paket opustit pocitac, nevyhovel podmince (-o eth0) a byl zahozen.
Takze stacilo z pravidla vypustit -o eth0, tak aby se maskaradovalo
na obou sitovkach. Bohuzel, iptables -t nat -L to neukazal.

Ahoj
Marek
Butas

Jak si stoji kurz koruny? http://kurzy.seznam.cz