contactel DNS

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Srpen 23 10:12:37 CEST 2001

Dobry den,

On Thu, Aug 23, 2001 at 09:59:12AM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Naopak chyba bude asi u Vas, puvodni dotaz tazatele se mi po strance
> kodovani cetl zcela korektne.

tak jsem se dival do hlavicek: nekde po ceste (asi ke me) se
provadela konverze do iso-8859-2 a asi se nejak nepovedla:

A dopis byl v kodovani cp1250 (overeno pomoci cstocs)...

Omlouvam se tedy autorovi prispevku: chyba nebyla na vasem
prijimaci (ba ani vysilaci ;-))...

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                 FoNet, spol. s r. o.

Zdravi
Honza Marek
PS: mohl bych pozadat vas, pane Janousek, zda byste se nepodival
do hlavicek, zda u vas taky obsahuji ten udaj o prekodovani?
Diky.
--
Ing. Jan Marek
University of South Bohemia