Kde konfigurovat (rh)?

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Srpen 22 16:18:05 CEST 2001

| Odesílatel: Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz>
| A ted k veci: je modni nadavat na Linuxconf, ale on tak spatny zase neni.
| Vetsina lidi ma pravdu jen v tom ze:
|
| a) modifikuje soubory bez upozorneni
| b) kombinace rucniho editovani a pouzivani linuxconfu vede casto k
|    problemum, obvykle diky a)
|
| Jinak je podle meho docela slusny (sympaticke je textove rozhrani).

Taky se mi líbí a používám ho taky textově (lépe řečeno hlavně jeho část
netconf) a docela mnou zamávalo, když jsem se v RH7.1 dočetl, že v další
verzi nejspíš nebude.

Jediné, na co jsem zatím nepřišel, jak vypsat seznam položek co se v X-ové
verzi zobrazí jako rolovací seznam po kliku na trojúhelníček na některých
řádcích vpravo. Třeba modul síťovky když si zrovna nemůžu vzpomenout na
jeho název, musím se zalogovat na druhé konzole a dát ls lib/modules či kde
jsou poschovávané (vždycky mi chvíli tvrá, než si vzpomenu a najdu kde
jsou). Jen tak mimochodem, bez myši (s myší jsem to nezkoušel, nejsou Xy -
nejsou myši...).

Docela mě překvapilo, že i Vy konkrétně používáte linuxconf. Možná je to
kus odvahy se k tomuto přiznat, když na něj skoro každý nadává a vydává
"svědectví" o svých schopnostech prohlášením, že on takový nástroj vůbec
nepotřebuje.

Zdraví

                   Jaroslav Lukesh, K-net
http://www.k-net.cz            computer hardware and software
Multimedia, Networking, Communications, Windows terminals, NC
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04