HELP - odesilani mailu

Dalibor Straka dast na regionet.cz
Čtvrtek Srpen 23 13:57:22 CEST 2001

On Thu, 23 Aug 2001, CIHELKA Petr wrote:

> Protebuju velky help, nejsem prilis dobry v linuxu, ale potrebuju
> preso vyresit problem.
> Mame na serveru mensi problemek, z nekterych uctu proste nejde odeslat
> email. Resp. odeslat jde, ale pouze v ramci server (a domen na nem)
> ale ven nejde. Vybirat postu z uctu jde, ale bohuzel nejde odeslat,
> coz je zajimave, a ja uz nevim kde je zakopany pes. Jde o SuseLinux a
> Sendmail .... Prosim pomoct, je to dost velky problem ..

Moc jste nam toho nerekl, takze se budu trefovat
Zkuste jen tak narychlo (pokud pouzivate pine)
vlezt do setup->config
a zadat smtp server=........

No a napada mne vec, ktera bude fachcit urcite
telnet 0 25

jestli tam neco posloucha a pak zkusit odeslat mail rucne
napr:

helo neco
mail from:<plc na yo.cz>
rcpt to:<dast na regionet.cz>