Lehce OT: 56k modem na portu s cipem 8250

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Srpen 23 14:20:56 CEST 2001

> to sa mylis ak si zohnal dosku z chipom 8250 tak to doticny snad musel
> vykradnut muzeum ;) zatial vsetky isa radice co som mal a i mam maju
> nevsie chipy.

Tak to me prekvapuje. Doufam, ze se bavime o tomtez. ISA karta, na ni 1x IDE
radic, 1x FDD radic, 1x LPT, 1x Game/MIDI, 2x COM. Pricemz jeden COM a GAME
visi na kabliku na extra plechu. Mam je doma tri (cipy na nich jsou od
ruznych vyrobcu - SMC, Winbond...) a vsechny maji 8250 (integrovanou do toho
zakaznickyho obvodu, co na nich sedi).

S pozdravem Zdene Bohm

P.S. Dalsi diskuzi pripadne presunme do soukromi, nebo nas tu za chvili
sezerou :-)

> V nasej krajine je zakazane klamat, podvadzat a kradnut.
> Vlada totiz neznasa konkurenciu.

Nase taky, ale nechce konkurenci zakazat, radej od ni pro sebe vybira
desatky :-)