sialena PS/2 kova mys

tief na server.hit.sk tief na server.hit.sk
Čtvrtek Srpen 23 14:48:35 CEST 2001

Zdravim.

Mam jeden VELMI neprijemny problem s mysou a neviem co s tym.
S casu na cas moju mys chyti chorova sialneym mysi, proste
z nicoho nic zacne sialene lietat po obrazovke nahodne slacat
vsetky buttony, otvarat a posuvat okna, proste uplny border.
Pripada mi to tak akoby sa odrazu rozhodla ze protokol ktory
pouzivam nie je kompatibilny. Jedine co jej pomoze je prepnutie
do konzoly a naspat ( tu mam druhy problem a to taky ze
pri kazdom druhom - tretom prepnuti konzola xy mi zmrzne uplne
pocitac - driver riva s nvidie ). Som s toho uz dost zufaly
nakolko to robi 5 -6 krat denne, a vacsinou mi to spravi super
bordel v zdrojakoch ( copy paste medzi nahodnymi dokumentami a
nasledovne ich save ). Mys mam dexxa je to kompatibilne
s IMPS/2 pod ktorym to aj chodi. Xy mam 4.1.0 - robilo to aj pod
nizsou verziou a s inou grafickou kartou. Kernel je 2.4.6.

diki.

matus