sialena PS/2 kova mys

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Srpen 23 15:42:58 CEST 2001

Dobry den,

On Thu, Aug 23, 2001 at 02:56:45PM +0200, Matus Martinak wrote:
> hmm, vsade robim s /dev/mouse -> /dev/psaux
> /dev/gpmdata ani nemam

hmm, a bezi vam gpm? (Tzn. mys na konzole)? Jaky je jeho
konfigurak (obvykle /etc/gpm.conf)

Ja mam tohle:
$ cat /etc/gpm.conf
device=/dev/psaux
responsiveness=
repeat_type=msc
type=imps2
append=""

A v /etc/X11/XF86Config-4 mam okolo mysi toto:
Section "InputDevice"
        Identifier      "Generic Mouse"
        Driver          "mouse"
        Option          "CorePointer"
        Option          "Device"                "/dev/gpmdata"
        Option          "Protocol"              "MouseSystems"
        Option          "ZAxisMapping"  "4 5"
        Option          "Buttons"       "5"
EndSection

je ale pravda, ze mi nechodi dalsi tlacitka (nebo jsem jeste
nepotkal aplikace, ktere by tato tlacitka vyuzivaly)...

Zkousel jsem i v gpm nastavit jako repeater protokol "raw" a v
X-kach IMPS/2, ale nejak mi to nechtelo fungovat...

Pokud chcete mys pouzivat bez opakovace, tak byste mel pro gpm
pouzit jakysi parametr, ktery mu rekne, ze k nemu bude
pristupovat vice klientu (neco jako -k, jestli si to dobre
pamatuju). Pak ale mys v konzolovych aplikacich nechodila, ci
co...

jinak device /dev/gpmdata je vytvorene takto:

prw-r--r-- 1 root root  0 srp 23 15:29 /dev/gpmdata
(takze to neni device, ale roura a zrejme ji vytvori gpm, pokud
se mu preda parametr pro repeat...)

> matus

Zdravi
Honza Marek