zprovozneni Orinoco silver (PCMCIA+ISA)

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Čtvrtek Srpen 23 15:44:00 CEST 2001

On Thu, 23 Aug 2001, [iso-8859-2] Karel Beneš wrote:

> Kdyz rucne natahnu wavelan2_cs, tak mam problemy, ktere jsou popsany v
> uvodnim prispevku. Takze nejlepsi otazka by asi byla - proc system
> nedetekuje orinoco kartu?
Prave proto jsem psal, abyste vyzkousel tu konfiguraci, kterou pouzivam se
stejnym hardwarem ja, tzn. wvlan_cs s parametry uvedenymi v jednom z mych
predchozich mejlu.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..