vice USB kamer najednou

Robert Vojta robert na v0jta.net
Čtvrtek Srpen 23 19:25:17 CEST 2001

> to jsem potreboval vedet, jestli je mozne jich dat vice najednou. nejlepsi
> by bylo, kdyby slo rozliseni 640x480, ale myslim, ze 320x240 by mohlo
> stacit. mel bych jeste jeden dotaz, jakou "konstelaci" hw mate?

  ThunderBird 1.2 GHz (266), 0.5GB RAM, ... Ale slouzi to jeste jako server
pro cca 6 bezdiskovych stanic. K tomu si predstavte spusteni nekolika
StarOfficu, Applixu, Netscapu, bezi na tom Squid, ... Rozhodne se nenudi a
na ty kamery moc vykonu potreba neni, teda zase zalezi na tom co chcete
presne delat ...

                                                            --Robert V0jta

--
            _
           |-|  __        Robert Vojta (robert-at-v0jta-net)