Fw: Problemy s připojenim ISDN linky pomoci modemu DIVA t/a modem

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Čtvrtek Srpen 23 22:09:23 CEST 2001

On Thu, 23 Aug 2001, Michal Heinzke wrote:

> Zdravím všechny v konferenci ,
>
> mam problem s poipojením pomoci modemu Diva ISDN.Je to externí modem.
> Pou3/4ivam Linux Red Hat 7.
>
> Pokud mate nekdo,zkusenosti s timto modemem a pripojenim pomocí
> ISDN linky napište prosim.

Prohlednete archiv konference z tohoto tydne, zrovna se to tu resilo.
Co jsem koukal na stranky distributoru, tak to vypada, ze modem co mate je
USB, coz bude zrejmne problem. Ale kdyz jsem na www.google.com napsal
diva+modem+isdn+linux tak mi to vypsalo taky spoustu odkazu. Zkuste na to
nejdriv kouknout.

Tady jsou odkazy na archiv konference:
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/122333.html
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/122334.html

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..