contactel DNS

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Srpen 23 23:07:19 CEST 2001

   From: "Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" <janousek na fonet.cz>
   Date: Thu, 23 Aug 2001 11:10:01 +0200

Zdravím,

   > 	Ano, puvodni mail (otazka), ktery dorazil ke mne, obsauje v hlavicce
   > inkriminovany udaj.

nicméně neobsahuje hlavičku MIME-Version. Proto se poštovní klienti
oprávněně domnívají, že se nejedná o MIME e-mail (a tudíž ostatní Content-*
hlavičky jsou naprosto zbytečné a nepoužitelné...). Chyba je podle mého
názoru někde po cestě. Bohužel se do vlastního e-mailu motá dosti brutálním
způsobem ještě listserver samotný, takže není možné přímo říci, kde se
stala chyba.
--
Pavel Janík

panic("bad_user_access_length executed (not cool, dude)");
                  -- 2.0.38 kernel/panic.c