BEGINNER: Pripojeni dalsiho pocitace k Internetu prostrednictvim Linuxu

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pátek Srpen 24 09:05:40 CEST 2001

On Thu, 23 Aug 2001, David Nebesky wrote:

> Diky, v tutu chvili by mi asi nejspis pomohl ten squid. Nainstaloval jsem
> balicek, nastavil WIN pocitac a squid "funguje" / odmita pozadavky v kvuli
> nedostatecnym pravum. Kde si o tom neco prectu? Dival jsem se tady trochu do
> historie, nekdo resil prava, ale nechapu to. Kde ma squid nejaky konfiguracni
> soubor? Diky.
Jeste co se tyce te masquarady, tak vychazi na LinuxWorldu tutorial o
firewallech, byly nejake clanky na Rootu atd.
Hledejte iptables a ipchains.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..