OT: cestina: Re: Red Hat Bugzilla: vecirek jen pro zvane?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Srpen 24 10:41:25 CEST 2001

Dobry den,

On Fri, Aug 24, 2001 at 08:48:02AM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> PS: Panove, dneska stehujeme kompletne firmu do nove lokality, protoze
> se diskuse nemohu ucastnit...

To nechapu: Vy stehujete fimu z toho duvodu, ze se nemuzete
zucastnit diskuse??? To jsou veci...

Omlouvam se za jazykovy koutek, ale uz me to posledni dobou zase
mirne toci: nemohli bychom si trochu vice davat pozor na cestinu?
Kolikrat tady narazim na slova: poradil_y_ byste mi apod. Nechci
se dotknout zen a divek v teto konferenci, ale zda se mi, ze je
jich tu spise promile, nez procento... Legracnejsi je, pokud pise
muz neco v tom smyslu, ze 'uz jsme to zkousely'...

Ja vim, ze za tenhle mail asi budu bombardovan velmi vyhruznymi
maily vseho druhu (ale nebojim se, procmail je muj kamarad ;-)))

Zkuste se na to kouknout z jineho pohledu: napr. v Anglii se
pozna slechtic podle dokonalosti mluvy. Ja vim, ze je doba, kdy
se slechticum vysmivame apod., ale co kdybychom se snazili prece
jen davat i te materstine, co ji patri? Ja vim, ze je C-cko
jednodussi, ale tam by prece konstrukce jako:

yf ( neco == necojineho )

taky neprosla... A divne by nam to prece VUBEC nebylo...

Tak se omlouvam za off-topic, zase se budu snazit vice odpovidat
chudakum zacatecnikum a to nejen onemi popularnimi ctyrmi pismeny
a treba mi bude odpusteno ;-)))

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                 FoNet, spol. s r. o.

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek