IMAP4 a GUI klient a server

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Srpen 24 11:33:43 CEST 2001

Dobry den,

On Fri, Aug 24, 2001 at 09:33:18AM +0200, Václav Kořánek wrote:
> Dobrého dne,
>
> scháním klienta a server pro IMAP4.
>
> Rád bych kdyby jste se se mnou podělily o Vaše zkušenosti. :-)  (Jsem
> ochoten i zaplatit za řešení - implementaci, pokud se nějaké najde.)
>
> 1, IMAP4
>
> Existuje někde v češtině popis,.. ?

to tedy nevim...

> 2, Server
>
> Zde hodně tápu :-(
> Měl by umožňovat:
> a, zálohování .. pro případ havárie
> b, archivaci .. tohle zatím nevím jak řešit jedná se o archivaci / odsun
> mailů jednou za rok stejnak je již nepotřebuju :-) ale co kdyby :-)
> c, nastavení FW, potvrzení o doručení, log, .. a takové ty běžné věci :-)

Server IMAP-u IMHO zalohovani nedela, na to si budete muset
poridit jiny SW. IMAP dela jen a pouze to, ze zpristupnuje jiz
doslou postu nejakemu klientu a ten pak s ni dal umi pracovat primo
na serveru: napr. se daji delat tzv. foldery, posta tridit apod.

Jinak pokud budete chtit pracovat s kalendarem, tak budete asi
spise potrebovat imap2000, nez imap4.

> 3, Klient s GUI :-)
> a, pro platformy Linux i Windows

Ve Win muzete pouzit v podstate cokoliv, co umi IMAP protokol,
napriklad i OE apod.

> b, s kalendářem, úkoly (ToDo)
> Zatím jsem našel jen Mail od Mozilly, ale ten nesplňuje b,

Kalendar mozna bude trosku problem... Mozna by to mohl umet
Evolution. Ale vyzkouseny to nemam...

> S pozdravem a přáním hezkého dne
>
> Václav Kořánek

Zdravi