scsi vz scsi (porokoch)

Michael Mraka Michael.Mraka na GTSgroup.cz
Pátek Srpen 24 12:01:47 CEST 2001

Marek Blasko wrote:
% Zdravim!
%
% Pozeral som na inete a nic som nenasiel a v archive som nasiel thead
% "scsi vz scsi" ktori opisoval presne moj problem az nato ze ja mam isa
% radic AVA 1515 a PCI radic INITIO a mam rovnaky problem.
%
% ISA radic sa aktivuje skvor ako PCI radic a preto jazz co je nanom sa
% prihlasi ako sda a uz viete co nasleduje ;(
%
% V spominanom theade bolo ako posledne spomenute pouzitie boot argumentu
% pci=reverse ale to co som vycital z Bootpromt-howto mi to nepomoze lebo
% to meni iba poradie PCI veci :(
%
% na inicializovanie radica AVA-1515 pouzivam parameter pre jadro
% "aha125x=0x340,11,7"  lebo jadro tieto karti hlada podla bios stringu a
% akurat pre tento radic bios string nema.

Pouzijte moduly :).
a) pci radic do jadra a isa jako modul
nebo
b) oboji jako moduly a natahnout ovladac pci radice drive; pokud mate system
na scsi disku (na tom pci radici) tak v je potreba natahnout ovladac pci
radice v init ramdisku.

--mm                                                            Michael Mráka