problem s particiami pri instalacii RH 6.1, 7.1

Mário Szentpéteri szent na vsld.tuzvo.sk
Pátek Srpen 24 13:08:38 CEST 2001

Disk 10G mam rozdeleny:
1. part.: 4G na Win95 + programy, primary
2. part.: 4G ostatne prog. + data ,logical
3. part.: 2G Linux., logical
Takto som to rozdelil fdiskom z W95, dalo sa to aj v pohode naformatovat.
Naistaloval som na c: Win95
A na povodne dosovke e: som chcel dat RH 6.1 (skusal som aj 7.1 - robi to
to iste)
Lenze ked mal inst. program RH prist k deleniu diskov tak som sa docital:

"pri citani tabulky rozdelenia blokoveho zariadenia hda sa vyskytla chyba:
  Partition table corupted" - v 6.1, - skusal som aj RH 7.1 - dopadol som
podobne.

Potom som skusil zmazat 2. a 3. particiu a tak instalovat Linux.
Vytvril som DiskDruidom /, /boot, swap a nechal som 4G
volneho miesta, kedze som plny optimizmu dufal, ze z nich
neskor urobim Win95-FAT32 oddiel. Linux som naintaloval v pohode
a po restarte do Dosu som si prezrel fdiskom FAT.
Vyzeralo to nejako podobne:
4000MB primary win95-FAT32
5500MB ext
Skusil so spravit logicku jednotku, kedze v DiskDruide som nechal
4G vlneho miesta. Vysledok - max. mozna velkost log.
jednotky 2000MB. Zvysnych 2000 neslo priradit.
Znovu som pri dalsej instalacii Linuxu nasiel nepriradene miesto:
mojich  stratenych 2000M o ktorych vsak W95 nevedia nic.
Ako dalej, neviem.
Dakujem za kazdu radu.