everyone

Alimov, David (externista) ext.David.Alimov na skoda-auto.cz
Pátek Srpen 24 13:40:32 CEST 2001

dobry den preji,
mam dotaz ohledne SAMBA servru. Problem je tom, ze po instalaci SAMBY vidim
pocitac v okolnich pocitacich (WIN NT), ale nepovoli prohlizeni servru.

Nainstavoval jsem RH7,1 na PC s procesorem i686, 256MB RAM, cd, 4 GB HDa s
operacnim systemem, pak HDb a HDc 40 GB , kteri slouzi na mirror. Pouzil
jsem RAID1. mirror chodi bez problemu. Pri instalaci jsem zatrhl instalaci
Samby. novejsi verzi jadro ani novejsi SAMBU jsem nepouzil. tedy kernel 2,4,
a verze samby je 2.0.7.

zde si pokusim popsat co mi chodi co jsem delal a jeste pozn. + chodi, -
nejde, ci chyba....:

 +
Porikaz "/etc/rc.d/init.d/smb restart", tak se SAMBA restartuje.
Dale bezi "smbclient -L server", vyzve me k heslu a pak me uz pusti do
nabizeneho adresare, ve kterem mohu vse, samozrejme podle prav.
Chodi i "smbclient -L klint_win" to mi ukaze nabizene sluzby pocitace ve
WIN.
Dale jeste chodi ping jak ven tak ke me.

 --
Konfigurace "smb.conf" viz priloha
"samba start" vypise start SMB - OK, NMB - OK.

dekuji vam za pomoc. naschledanou David ALimov <<smb.conf>>