2x PIII a preklad jadra za 2,2 min

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pátek Srpen 24 15:20:33 CEST 2001

Květoslav Kocek wrote:

> Myslel jsem, ze zalezi na mnozstvi featur
> zakompilovanych do jadra. Pletu se?

Myslim, ze nepletes, ale v jadre treba v RedHatu soro nic neni, vse je v
modulech. Ja si primo do jadra pridavam ovladac sitovky, zvukovky, enhaced rtc
a reiserfs.
Nevim, proc vsichni pouzivaji na viceprocesorovych strojich volbu -j 2, kdyz
ta je implicitni. V manu k make je uvedeno, ze by se melo davat cislo o jedna
vetsi, nez je pocet procesoru.

Libor