OT: chveni obrazu -- VYRESENO (?)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Srpen 24 15:28:54 CEST 2001

On Fri, Aug 24, 2001 at 03:19:45PM +0200, brz na centrum.cz wrote:
> dobry den,
> minuly tyden jsem tu vznesl dotaz na klepani se obrazu monitoru.
> Puvodcem se ukazala byt BTS nehodneho mobilniho operatora. Neni
> myslena antena na strese, ale zarizeni BTS -snad nejake ty
> prevadece ci co- sousedici s moji mistnosti.
> Vymena monitoru (i supermoderniho odolneho ruseni), graficke
> karty, atp - nic nepomohlo.
> Jako jedine reseni se nakonec ukazal displej: nemaje katodovych
> trubic, neni tu nicehoz k ovlivnovani. (Druha vec je pobyt v
> tomto mag poli, unava oci je jen jedna vec, ze. Slouzil nekdo u
> [...]

 To nemusite. Zarizeni tech provozovatelu dotycneho zarizeni by melo
brat obled na nejake hygienicke normy. Zkuste je pozadat at si to
vyresi oni. Je nutne bojovat s ceskym zvykem, ze nikdo za nic nenese
odpovednost... Okresni hygienicke stanice provadeji premereni zarizeni
tech BTS a myslim, ze o velkou publicitu dotycny provozovatel stat
nebude :-)

		Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>