XFree86 4.1 a ceska klavesnice

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Pátek Srpen 24 15:32:55 CEST 2001

Ciao

taky me to nasralo i kdyz to bylo pri instalaci debianu. Jeste mnohem
vic me hyblo zluci, kdyz jsem si pak recetl ten komentar co k tomu
byl v definici tech klavesovych map.

Elegantni reseni nevim, ale protoze potrebuju obcas psat cesky
pouzil jsem klavesnici snezneho muze:

http://physics.muni.cz/~yeti/resources/czxkeyboard.shtml

funguje dobre a v Mindraku ji zrejme bude velmi jendoduche
nasitalovat. Klavesy jsou rozlozene tak, jak jsme byli zvykli.

Ma ponekud zaludne chovani pokud jde o numlock, ktery neprepina
a pise = :-) ale to je ucel protoze my vsichni, kdo ji pouzivame
sipky na numericke klavebnici nepouzivame. Ledka nesviti, ale da
se zapnout numlockemx (uz na to tu byla nekolikrat reference).

FH

> [...]
>scroll-locku.
>
>Prekvapenim pro me je, ze tyto mapy jiz nejsou ve verzi 4.1 a namisto toho
>tam je pouze cz a cz_qwerty.
>
>Tazi se tedy tech z vas, kteri tuto verzi pouzivate, jak si mam opet
>nastavit svoji oblibenou kombinaci tak abych mohl pracovat jak jsem
>zvykly. Ja jsem na to proste neprisel...
>Existuje samozrejme reseni, ze si vezmu tu mapu z verze 4.0.3 ale tato
>mapa neni primo v balicku, coz je nutna podminka.
>
>Taky jsem nepochopil autora novych klavesovych map, co ho k tomu vedlo,
>ze se ty drivejsi funkcni mapy takto prekopaly.

tak to ja taky ne