XFree86 4.1 a ceska klavesnice

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Srpen 24 17:13:40 CEST 2001

On Fri, 24 Aug 2001, Kebert Martin wrote:

> [...]
>         rm -rf $PFILE
> else
>         setxkbmap -layout cz_qwerty
>         touch $PFILE;
> fi;
>
> pricemz v XF86Config-4 mam jako default klavesovou mapu "us".
> P9ousteni tohoto skriptu musi resit vlastni window manager. Ja mam xfwm takze
> do /etc/X11/xfce/xfwmrc jsem dal toto:
> Key Pause A N Exec /usr/bin/X11/xkbchng	# Pause
> Key Shift_L A C Exec /usr/bin/X11/xkbchng	# CTRL+L_Shift
> Key Shift_L A M Exec /usr/bin/X11/xkbchng	# Alt+L_Shift
> Key Shift_R A S Exec /usr/bin/X11/xkbchng	# R_Shift+L_Shift

To preci neni mozne delat takto!
Ja pouzivam KDE, takze si budu muset udelat jine namapovani a nekdo
pouziva Gnome, takze tam to bude taky jine!!!

> a stiskem jedne z techto kombinaci ( samozrejme si muzete ponechat jen tu co
> chcete) si menim klavesnici.

> To ja taky ne, ale podle zprav "jedna pani povidala" ho k tomu zavedl hlavni
> maintainer X window.

To je zly sen, tohle pridava problemu jeste DVAKRAT tolik!!!

Preci nebudeme vymyslet mapovani prepinani klavesnic pro kazdy window
manager! Kde to sakra jsme?!

No to je mi teda zase prima zprava, pri patku mam fakt radost...

R.V.