OT: Mozilla & CSS - Reseni

David Kuzela david na kuzela.cz
Pátek Srpen 24 16:36:55 CEST 2001

Pavel Houdek pise:
> Dobry den
> vyresil jsem "problem" z "nechodicimi" css v mozille. Snad nekomu tenhle
> postreh pomuze...
> Pri psani css v externim souboru je treba se vyvarovat uvozovek, pak Vam to
> zkousne i konqueror dobre. Mozilla je vsak jeste narocnejsi. Musite a) cely
> styl mit na jednom radku a b) dusledne oddelovat jednotky (napr. velikost

jeden radek -- neni problmem v CRLF vs. LF?

> pisma pt) mezerou. Tot vse... (doufam:-) A:hover se pak tez projevi:-)

Jste si jisty? Nechce se mi to zkoumat, ale napr. ~/.mozilla/*/chrome/userChrome.css
u me vypada nasledovne:

text {
  font-family: verdana !important;
  font-size: 10pt !important;
}

input {
  font-family: verdana !important;
  color: rgb(35, 64, 86) !important;
//  font-weight: bold !important;
  font-size: 8pt !important;
}

html {
  font-family: verdana !important;
  font-size: 10pt !important;
}

a funguje... Mozilla 0.9.3. Prijde mi divne, ze by mozilla pouzivala dva ruzne CSS
parsery.

--
                                                David KuĹžela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-