2x PIII a preklad jadra za 2,2 min

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Srpen 24 19:54:22 CEST 2001

Zdenek Kaminski <xkaminsk na fi.muni.cz> writes:

> No, nepletete, ale rekl bych. Ale kdyby to byl nejake brutalni jadro, tak
> dobra, zminim se, ale pridateli 10 modulu, ktere nejsou treba zrovna
> filestemy, tak to tak moc nevadi...

Dalsi vec je, ze jednou se jedna o stroj s SCSI disky a podruhe s IDE
disky, pri prekladu jadra se SCSI pozna. I kdyz tak velky rozdil by to
zase udelat nemuselo. Zalezi take na tom, kolik a jakych tam bezi
dalsich procesu. A jak uz bylo zminena na tom, jak je jadro
nakonfigurovane.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311